سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت خرید موتور برق خانگی

 

قطع شدن برق یکی از معضل هایی است که بسیاری از خانواده ها در مواجهه با آن عملاً دچار دردسرهای زیاید می شوند. این روند در روزهایی گرم تابستان با قططع شدن کولر می تواند غیر قابل تحمل باشد. اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند در چنین شرایطی به جای تحمل این وضع با تهیه ی یک موتور برق از این وضعیت خلاص شوند. در بسیاری از مناطق دور افتاده ویلاهایی وجود دارد که به برق دسترسی ندارد و برای دسترسی به برق دائمی باید موتور برق استفاده کنند. با توجه به دسترسی آسان به سوخت بنزین می توان از موتور برق بنزینی برای تولید برق در چنین شرایطی استفاده کرد. با من همراه باشید تا مزایای خرید موتور برق خانگی را بررسی کنیم.

 

در دسترس بودن سوخت بنزین

قبل از خرید موتور برق باید دقت داشته باشید، موتور برقی را خریداری کنید که سوخت آن در دسترس باشد. با توجه به این که دسترسی به سوخت بنزین نسبت به سایر سوخت ها ساده تر است بسیاری از افراد ترجیح می دهند موتور برقی را بای مصارف خانگی خریداری کنند که از سوخت بنزین برای آن استفاده شده باشد. با وجود این که سوخت بنزین قیمت بیشتری دارد اما آلایندگی کمتری دارد و از نظر زیست محیطی در شرایط استانداردتری قرار دارد.

 

تأمین قطعات

پر طرفدار بودن موتور برق های بنزینی باعث شده است که به سادگی به قطعات آن دسترسی داشته باشید و در صورت بروز مشکل در قطعات بتوانید آن ها را به سادگی خریداری کنید و موتور برق خود را تعمیر کنید. علاوه بر این خدمات تعمیر و سرویس این دسته از موتور برق ها در دسترس تر از سایر انواع است. سیستم روشن و خاموش شدن این موتور برق های به صورت الکتریکی است و به سادگی می توانید بعد از باز شدن استارت بزنید و موتور برق را به سادگی روشن کنید.

 

نمایندگی های مجاز و معتبر

پر فروش بودن و کارایی بالای این موتور برق ها باعث شده است بسیاری از افراد به خریدن آن تمایل داشته باشند و به همین علت نمایندگی هایی که خدمات این دسته از موتور برق ها را ارائه می دهند زیادترند و دسترسی به آن ها ساده تر است. علاوه بر این می توانید در صورتی که مشکلی ایجاد شود می توانید به نمایندگی مراجعه کنید و این مشکل را برطرف کنید.

 

حمل آسان

موتور برق های بنزینی حمل ساده تری نسبت به سایر انواع دارند طراحی این دسته از موتور برق های به گونه ای است که بسیار سبک هستند یا این که به چرخ هایی برای جابه جا شدن مجهز هستند. سبک ترین موتور برق ها که موتور برق های مسافرتی هستند از نوع بنزینی هستند.

 

توانایی بالا برای تولید برق

موتور برق خریداری شده باید تووانایی تولید برق به اندازه ی نیاز شما را داشته باشد. در صورتی که موتور برق این توانایی را نداشته باشد نمی تواند نیروی برق مورد نیاز شما را تأمین کند بنابراین قبل از خرید موتور برق با یک کارشناس برق مشورت کنیدو موتور برق مناسبی را خریداری کنید که کارایی کافی داشته باشد. یک موتور برق بنزینی می تواند توانایی تولید برق به میزان مورد نیاز شما را داشته باشد علاوه بر این موتور برق های بنزینی در ابعاد و توانایی های متفاوتی تولید می شوند که می توانید بسته به نیازتان یک مورد را خریداری کنید.

 تولید برق با موتور برق

روند تولید برق در مولد

خرید یک موتور برق مناسب بر مکان هایی که دائما با قطعی برق مواجه هستند بهترین انتخاب است. موتور برق های بنزینی پرقدرت ترین موتور برق هایی هستند که می توانند توانایی لازم برای تولید برق مورد نیاز در زمان های اضطراری را برای مدت زمانی طولانی داشته باشند. روند تولید برق در موتور برق بنزینی با پاشش سوخت در کاربراتور آغاز می شود. سیستم جرقه زنی باعث احتراق سوخت در مخزن سوخت شده و با احتراق سوخت پیستان ها حرکت می کنند. این حرکت توسط ژنراتور به باعث القای الکترومغناطیس در سیم پیچی ها شده و برق تولید می کند.

برق تولید شده توسط موتور برق خانگی می تواند در زمان ها قطعی برق مانع از متوقف شدن آسانسور شود و به ساکنین ساختمان کمک کند حتی در زمان های قطعی برق بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند. مناسب ترین موتور برق برای ساختمان های مسکونی موتور برق بنزینی است که علاوه بر کارایی بالاتر دسترسی به سوخت آن ساده تر است.